Infolinia czynna codziennie w godz. 7:00-20:00

Aktualności

19.11.2020

Wszystkie stacje eMILA w Łodzi przyłączone do sieci MOYA

Stacje eMILA będą funkcjonować jako MOYA express
Do sieci MOYA zostały włączone kolejne stacje samoobsługowe. Od dziś klienci stacji eMILA przy ul. Jaracza 95/97 oraz Dąbrowskiego 17/21 obsługiwani i rozliczani są przez Anwim S.A. Stacje te, podobnie jak inne przejęte od BM Reflex punkty eMILA, przez dłuższy czas funkcjonować będą w dotychczasowych barwach – proces rebrandingu obiektów eMILA na barwy MOYA będzie realizowany w 2021 roku.


Stacja samoobsługowa eMILA, przy ul. Mazurskiej 4, została włączona do sieci MOYA 13 listopada. Obecnie wszystkie działające w Łodzi stacje eMILA są już w sieci MOYA i działają według nowych zasad. Odwiedzający te stacje mogą skorzystać z powitalnego rabatu dla firm oraz odebrać, od obecnych na stacji pracowników Anwim, specjalny upominek.

Wszystkich, którzy cenią komfort tankowania na stacjach samoobsługowych, funkcjonujących obecnie pod marką eMILA, zachęcamy do zapisania się do newslettera MOYA express. Za jego pomocą nowy właściciel sieci eMILA będzie informował subskrybentów o rabatach i promocjach dostępnych na stacjach MOYA. Już dziś warto do niego się zapisać i zacząć tankować na stacjach typu express, włączonych do sieci MOYA!

Klientów biznesowych zachęcamy do przystąpienia do programu MOYA Firma. Pozwala on na uzyskanie stałych rabatów na paliwa, efektywne zarządzanie płatnościami oraz uzyskiwanie zbiorczych faktur VAT. W tym celu należy wejść na stronę internetową https://ebok.anwim.pl/rejestracja i przejść przez krótki formularz rejestracyjny. Jednocześnie informujemy, że na stacjach eMILA w Łodzi nie funkcjonują już Karty eMILA. Klientów, którzy chcą nadal otrzymywać faktury zbiorcze za tankowanie, zachęcamy do rejestracji w programie MOYA Firma.

Na stacji w Łodzi, przy ul. Jaracza, pracownicy Anwim S.A dostępni są w środy, w godzinach od 12:00 do 14:00 oraz w piątki między 14:00 a 16:00, z kolei przy Dąbrowskiego dyżurują w poniedziałki między 8:30 a 10:30 i w czwartki od 12:00 do 14:00. Na stacji przy ul. Mazurskiej klienci pomoc mogą uzyskać we wtorki między 12:00 a 14:00. Pomagają oni w dokonaniu rejestracji do programu MOYA Firma, zapisie do newslettera lub w uzyskaniu pojedynczej faktury ze słupka tankomatu. Są oni gotowi doradzić także w innych sprawach związanych z realizacją transakcji za paliwo. Pracownicy ubrani są w kamizelki odblaskowe. Wszyscy klienci, którzy zdecydują się zarejestrować do newslettera MOYA express lub do programu MOYA Firma otrzymają od nich specjalny upominek – płyn do dezynfekcji rąk. Co więcej, przez cały miesiąc od przejęcia danej lokalizacji, każdemu, kto zapisze się do programu MOYA Firma, przyznany będzie 30 dniowy rabat w wysokości 10 groszy na litr paliwa. Szczegóły i regulamin promocji.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Możesz zrezygnować ze zbierania informacji poprzez pliki cookies, zmieniając ustawienia Twojej przeglądarki - w takim przypadku nie gwarantujemy poprawnego działania serwisu.